čtvrtek 20. srpna 2015

Jak to všcehno začalo?!

To je otázka, nad kterou jsem nedávno přemýšlel. Jak sem vlastně začal se sportem, který je pro mě dokonalý? Takže začalo to asi takhle.
V roce 2004, kdy jsem ani nevěděl, že sport s názvem vzpírání existuje, mě můj taťka dovedl na vzpírárnu. Byl neuvěřitelný pohled na kluky a holky které vzpírali už nějakou dobu a bez problému dávali nad hlavu obrovské činky. Takže sem měl jasno. Tohle chci dělat!
Rodiče, vzhledem k tomu, že taťka už delší dobu dělal rozhodčího vzpírání nebyl v tom problém. Když jsem vzpíral už asi měsíc, měl jsem první závody. Uměl jsem to asi tak dobře, jako když poprvé jezdíte na kole, takže si asi dokážete představit, jak to vypadalo. V den D jsem byl nervozní, že sem se potil jako čuně. Ovšem dopadlo to dobře. O úspěchu na první pokus se samosebou mluvit nedá, není to jako ve filmu, kdy ti stačí jeden trénink čehokoli a vyhraješ soutěž. Tenhle první zážitek mě motivoval a tak jsem u tohoto sportu zůstal.
Po pár letech se začaly dostavovat první úspěchy. Vítězství na mistrovství republiky až po úspěch, na který jsem nejvíce hrdý. Dostal jsem se do reprezentace. V roce 2012 jsem startoval na Mistrovství Evropy mužů v Turecku. No a teď jsem tam, kde jsem, makám na dalším vrcholu své kariéry vzpěrače.  Tohle je v kostce to, jak  to všechno začalo.

Přeji pěkný den :)



Žádné komentáře:

Okomentovat