neděle 23. srpna 2015

Předsudky #2

Jsem holka. Ke vzpírání jsem se upřímně dostala jak slepá k houslím, ale to je pohádka zas na někdy jindy. Dnes bych chtěla spíš mluvit o tom, jak reagovalo moje okolí, na to že jsem začala vzpírat.Na začátek bych asi měla říct, že nerozlišuju, sporty na mužský a ženský, prostě když někdo něco chce dělat, ať to dělá. Kluk nebo holka. Když je šťastnej a naplňuje ho to, tak proč ne?!

Čelní dřepy z mrtva (auuu :-) 43kg po 4opakování

Jak to teda bylo se mnou…?

Když se moje okolí, rodina a přítelé dozvěděli, že vzpírám, a že to není jen přičuchnutí, ale že u toho fakt zůstanu, tak reagovali vážně na pěst! A to doslova! Jak?

„A nebudeš z toho tlustá? Vzpěračky jsou přece tlustý…a maj fakt tlustý nohy…a jsou takový velký a nejsou pěkný...“ A Nebojíš se že ti narostou stehna?“ „ A neublížíš si? Asi bys neměla zvedat tak těžký činky, jsi holka…bla, bla, bla…“ Říkala jsem si, jako co? To jako vážně? Je lepší trávit hodiny kardia na páse nebo rotopedu a šlapat, běhat do zblbnutí, abych byla hubená a vyskákaná jak nějaká koza?

Proti kardiu nic nemám. Běh mě moc baví. Ale co mě baví víc, je bejt silná! Zatím jako moc nejsem, je na čem pracovat, ale ten pocit, že už dřepnete x-krát svoji váhu, nebo ji dokonce jste schopní dát nad hlavu nebo ji pozvednout… Začnou se vám rýsovat záda, zužovat pas a máte kulatější zadek, pevnější stehna…To je k nezapalacení! Jste na tom závislí…aspoň já jo!Asi Vás teda napadaj otázky jako moje okolí…
Přibrala jsem? Ano přibrala jsem cca 2-3kg. Ale je to tím, že jsem začala konečně jíst adekvátně k mýmu výdeji…ano, už nežiju na 80gramech sachaaridů za den, ale mám jich třeba 160-180g za den…a taky nemám 20g tuků za den, ale 50g a neláduju se jen bílkovinama, s kterejma jsem to před tím přeháněla…

Mám větší stehna? Řekla bych, že ne, oblečení mi je pořád stejně. Čeho jsem si ale všimla, aspoň můj muž to tvrdí, že se mi víc rýsuje kvadriceps (jupíííjajej!) J

Mám větší zadek? Ne, spíš je kulatější, pevnější a mě se víc líbí!Jsem ošklivější? Asi záleží, jak se vyspím… jak moc se tvářím jako kakabus a kolikrát si za trénink hodím na hrudník, holeň, kyčel, bradu, a jiné části těla činku a kolik mi do druhého dne vyskáče modřin (#somtragéd)J.

Zadní dřepy 70kg po 3 opakování

Jsem silnější? Máximálky jsem nikdy předtím ve své cvičící kariéře nezkoušela, ale za těch skoro 12měsíců vzpírání jsem zesílila. Ne jen podle pocitů, ale i podle toho s jakýma váhama se rozcvičuju, ale i s kterýma jsem schopná odcvičit trénink. A taky už jsem schopná udělat 3-5 shybů podhmatem (#oujéééé)J.

Tak prosím, odhoďte předsudky, to že je někdo ženská, tak přece nutně nemusí trávit čas jen na páse, rotopedu, anebo zvedat růžový pidi činečky, který maj sotva půl kila. A co vy a předsudky? Setkali jste se s nima?

Hezký den, Bětka

Žádné komentáře:

Okomentovat